Algemene Informatie

Het evenement wordt gehouden op het vertrouwde Inka terrein in Zeeland (Brabant).

NightHaven is een buiten evenement, je kampeert op het OC terrein, toiletten en douches zijn aanwezig.
Mocht je als speler je tent IC willen plaatsen, dan kan dat natuurlijk. Neem wel even contact op met de logistiek beheerder, Paul Smit.

Vanaf vrijdag 12:00 uur ben je welkom op het terrein.
NB: bij het 4 daags evenement ben je natuurlijk op donderdag vanaf 12.00 uur al welkom!

Incheck is om 17.00 uur in de Herbergtent.

Speltijden:

Vrijdag van 20.00 tot 02.00
(bij 4 daags evenement :

donderdag van 20.00 tot 02.00
vrijdag van 10.00 tot 02.00
Zaterdag van 10.00 tot 02.00
Zondag van 10.00 tot 14.00/15.00

Huisregels:
We willen dat iedereen veilig en ontspannen mee kan doen, dus daarom zijn er wat regels noodzakelijk.

    • Na het opzetten van je tent op het OC terrein, parkeer je je auto op het parkeerveld. Auto’s naast de tent zijn niet toegestaan.
    • Roken is toegestaan, behalve in de bar en andere tenten. Voor de veiligheid staat overal emmers water. Open vuur is verboden op het gehele terrein.
    • Het gebruik van drugs en overmatige alcohol is niet toegestaan. Bij overlast is het bestuur gerechtigd een deelnemer van het terrein te verwijderen. Ook tijdens speltijd is sterke drank niet toegestaan. 
    • Heb respect voor elkaar. Mochten er toch incidenten zijn, neem dan contact op met een van de bestuursleden, zodat we kunnen helpen.
    • EHBO is aanwezig. Je vindt deze in de tent van de chirurgijn.
    • Vul het inschrijfformulier volledig in, zodat wij in geval van nood, gegevens van je hebben.
    • Het is fijn als je na afloop van het evenement al je afval opruimt (er staan containers op het terrein). Gevonden voorwerpen kan je inleveren bij de Herbergtent.

Inschrijven:
Dit kan alleen via het inschrijfformulier op deze website. Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Een week voor het event sturen we je een mail met praktische informatie.