Maart 2022:
De Coronaregels zijn vrijwel allemaal versoepeld, we hopen dat dat zo blijft.
Mocht hier verandering in komen dan houden we jullie natuurlijk op de hoogte.
En we blijven op jullie gezond verstand vertrouwen: Bij klachten blijf je thuis.
April 2021:
Helaas houdt Corona ons nog steeds bezig. Daardoor vinden wij het niet verantwoord om in mei het evenement door te laten gaan.
We blijven wel optimistisch en hebben daar de datum verplaatst naar het eerste weekend van juli. Laten we hopen dat het dan veilig is om een event te organiseren. In eerste instantie houden we het maximaal aantal deelnemers nog op 40, maar mochten de maatregelen versoepelen dan kunnen we misschien dat getal verhogen.
De inschrijvingen voor mei gaan gewoon mee naar juli. Betaling hoeft pas als we weten dat het definitief door kan gaan.
Hou de updates op deze pagina en op Facebook in de gaten. En mocht je nog vragen hebben dan kan je ons bereiken via mail (adressen op de pagina Contact).
Corona maatregelen:
Toiletgebouw:
Hier staat desinfecterende handgel en papieren handdoekjes, gebruik
deze voor en na gebruik van het toilet.
Laat het toilet schoon achter.
Voor zover mogelijk 1 persoon tegelijk in de toiletruimte.
Douchen: maak na gebruik de vloer en handgrepen schoon.
Toiletten/douches worden regelmatig door ons schoongemaakt.
Bar:
De bartent alleen volgens looproute betreden. Maximaal 2 personen bij de bar. .
Ook tijdens het ontbijt op zaterdag en zondag maximaal 2 personen
Eten en drinken mee naar buiten nemen.
Bij de ingang staat desinfecterende gel, gebruik deze altijd!
Bij het eten zaterdagavond hanteren we ook looproutes, daarover ter plekke instructie.
De keuken en het deel achter de bartent is alleen toegankelijk voor het barpersoneel
en de EHBO.
Afval:
We gebruiken papieren bekers, gooi deze na gebruik meteenweg in de daarvoor bestemde afvalbakken. Ook graag alles wat je aan de tafels gebruikt hebt
meteen weggooien.
Borden & bestek:
het is natuurlijk prima als je beker/bord/bestek van thuis mee neemt
(graag zelfs)
Wij zorgen ervoor dat het steeds afgewassen kan worden.
Monstertent:
Ook hier gebruik van handgel. Schmincken wordt zoveel mogelijk zelf
gedaan en anders gebruiken we mondkapjes & handschoenen.
Overleg met Janne/Emma/Sophia
OC tenten:
deze op ruime afstand van elkaar neerzetten.
Natuurlijk houden we zoveel mogelijk die 1,5 meter afstand en we gebruiken ons gezond verstand!
Voor aanvang van het evenement is er een controle door de Veiligheidsraad van de Gemeente Landerd/Zeeland.
=========================================================
DIVERSEN
Vertrouwenspersoon
Met een groep een weekend samenzijn is leuk. Maar er kan altijd – bewust of onbewust – iets gebeuren of gezegd worden waar je last van hebt.
Voor speltechnische dingen ga je naar de SL.
Voor organisatorische dingen ga je naar de orga.
Maar als je iets kwijt wilt waar je persoonlijk mee zit, kan je dit bij de vertrouwenspersoon doen.
Ook als je even een time-out nodig hebt om wat voor reden dan ook, meldt dit even.
Dan wordt er rekening mee gehouden en zijn we niet ineens iemand ‘kwijt’.
Sowieso is seksuele intimidatie, discriminatie of schelden absoluut verboden bij NightHaven.
Mocht je dit ervaren of zien gebeuren…stap naar de vertrouwenspersoon.
Vanaf Remnant 7 is dit Janne Polis.